wtorek, 3 stycznia 2012

Co można a co nie

tego nie mogę, tamtego nie mogę. o co chodzi z tym zabranianiem?
Masz chore kosteczki, więc nie możesz biegać, skakać, ciągnąć paszczęką itp.
nie, już mnie nie boli, nie mogę?
Nie, jeszcze nie.
przecież jak nie boli to jestem zdrowa - to taki znak
Niestety to bardziej skomplikowane niż się wydaje
ty znooooowu to samo! a ja myślę, że wszystko, co jest miłe i nie boli jest dobre
Bardzo chciałabym, żeby tak było.
no, to niech będzie. idziemy na łąkę?
Jak to "niech będzie"?
chcesz, żeby tak było, to dlaczego nie będzie? nie chcesz? tylko tak mówisz? jak zawsze mówisz, myślisz i robisz inne rzeczy w tym samym czasie. jesteście wszyscy nie do wytrzymania! 
Nie denerwuj się... Uziaczku
ja chce iść bieeeeeegaaaaaaaać a nie gaaaaadaaaaaaaać
A może dam Ci różne zadania w domu?
a skoncentrujesz się tak jak ja?
Tak się nie da :)
nie rozumiem jednak. dlaczego mogę biegać w domu a nie mogę na łące. mogę gonić kotki a nie puszczasz mnie ze smyczy. weź mi powiedz. kosteczki ruszają się tak samo.
Nie tak samo, wolniej.
nieprawda, pokażę ci