piątek, 23 listopada 2012

Master of disaster

Jaaaka piękna katastrofa!
poważna sprawa, poważne zadanie, melduję: wykonane
Doskonale!
niszczenie do dobra rzecz?
Wspaniała, jeśli wiesz co zniszczyć, jak ukatrupić i szybko zapomnieć.
ja tam wolę pamiętać. to była fajna rozrywka
Rozrywka na drobne kawałeczki. Dla zabicia czasu...
czas też można pogryźć???
To byłoby trudne...
Uzi do zadań specjalnych gotowa do rozerwania czasu! gdzie go masz? daj!
OK, to chodźmy rozerwać jakieś dwie godzinki na treningu.

sobota, 1 września 2012

Za bardzo ostatni dzień wakacji


Tak szkoda czasu, który się kończy. Coś mija i pozostaje coraz mniej śladów. Można zobaczyć je jeszcze tylko przez chwilę a później...
zajmujesz się nieważnymi sprawami. tuż przed nosem jest znacznie bardziej fajnie
A jeśli przed nosem jest mniej fajnie?
zawsze jest fajniej niż z tyłu. trzeba patrzeć oczami a nie myślami. patrz teraz
Trudne
oj tam


wtorek, 29 maja 2012

To nie jest tak...

... że ze sobą nie rozmawiamy. My tylko milczymy publicznie. 
O tym, że dwa a czasem trzy razy w tygodniu wstajemy o 6 rano, żeby robić naprrrrawdę fajne rzeczy. O kotach, które NIE są już owcami. O długich podróżach do smutnych miejsc, które zwykle są bardzo wesołe. O miłych gościach i miłych sąsiadach...
noooo, chyba sobie żartujesz!
Aaa, czyli nie śpisz...
nie, czekam kiedy opowiesz o parówkach. może się dowiem kiedy dostanę ponownie coś tak pięknego.
Dopiero za rok, w następne urodziny
jakieś negocjacje wchodzą w grę?
... hmm ...

czwartek, 1 marca 2012

Oda do Piłeczki

Hej piłeczko, leć do nieba...
ale nie wylatuj od razu na orbitę ;p
Przynieś mi kawałek chleba
z rozumem
Eeej!
no co? napisz coś o lądowaniu...
I droga piłeczko
Lądujże za rzeczką
niech piłeczka ci powie:
nie ląduj tyłkiem w rowie
Bardzo śmieszne! To przez ciebie. Nie chciałaś wyciągnąć jej z wody.
a ty musiałaś się uprzeć
Przynajmniej próbowałam. Istniała duża szansa powodzenia. Jaki z tego morał?
kto ma rozum i oczy
ten się w rzeczce nie zmoczy
Miało być edukacyjnie i coachingowo
a nie jest? :DDD

piątek, 3 lutego 2012

Gonienie siebie



"Najwłaściwsza droga to ta, którą już wybraliśmy"
Co lubisz robić?
biegać, łapać i szarpać się
Ok, to będę lepiej wyrzucać Ci piłki
tak, lepiej wyrzucaj :p a ty? o czym marzyłaś jak byłaś mała?
Muszę sobie przypomnieć i to zrobić...
to zrób
zrobię

piątek, 27 stycznia 2012

niedziela, 22 stycznia 2012

...misia w teczkę

Pakuj się, moja droga. Pomyśl co chcesz zabrać. Jutro wyjeżdżamy.
...wyjeżdżamy?
Tak, będziesz mieszkać z Jumperkiem i codziennie skakać przez przeszkodki.
na trening???????
Na całe mnóstwo treningów! Przez 6 dni. Tylko musisz wiedzieć, że konie to nie owce, nie wolno ich gonić...
wolno ich gonić...
NIE wolno
bardzo szybko?
Bardzo śmieszne. Pakuj się. Pomyśl co ci się przyda, co chcesz zabrać?
....
Nieeee kota!!!

sobota, 21 stycznia 2012

Proste sprawy

Życie na Ziemni, 20.01.2020
wczoraj był okropny dzień. nie chciałaś nic ze mną robić, nawet narysowałaś mnie osobno
Taki miałam nastrój i tyle. Tobie też się czasami zdaża, że masz ochotę na ciszę i spokój albo jesteś niedotykalska... warczysz i nikt nie wie dlaczego.
ja wiem
A ja nie
to co z tego? 
A to, że stworzenia lubią ze sobą przebywać i robić różne rzeczy gdy są dla siebie miłe. W innych przypadkach nie chcą się razem bawić.

my tak ale z wami chyba tak prosto nie jest
... a szkoda

Już nigdy nie umieszczę cię na obrazku osobno.

piątek, 20 stycznia 2012

Dziękujemy!

Dziękujemy wszystkim, którzy głosowali na nasz blog. Każdy SMS traktuję osobiście, jako ofiarowany nam prezent. Wprawdzie nie udało nam się przejść do finału, ale dzięki Wam byłyśmy prawie w ogródku i prawie z gąską... 19 miejsce na 180 to naprawdę coś! Dzięki Wam!
... z gąską?

środa, 18 stycznia 2012

Zacieszacze

Dlaczego biegasz i łapiesz śnieg w paszczę?
bo fajnie leci
Jakie to głupie...
głupie to jest gapienie się w ekrany
Co ty tam wiesz. Pracując przy komputerze zarabiam również na twoją miskę.
ale ja widzę, że czasami masz takie myśli przed komputerem jak ja gdy łapię śnieg
Nie rozumiem
no, wieczorem na przykład... ej, miałam o tym nie mówić
O czym???
o tym... dlaczego robisz to, co niby nie jest głupie: 


niedziela, 15 stycznia 2012

Powód do radości

No i zima. Naprawdę ładnie. Łapki ci się nie odróżniają od śniegu. Fajnie wyglądasz.
czy fajne wyglądanie na śniegu jest w jakiś sposób użyteczne?
Mam na myśli tylko wrażenia estetyczne. To przyjemność z patrzenia.
ale super! to oprócz cieszenia się, że coś jest smaczne, ciekawie pachnie i oprócz biegania wy cieszycie się z tego na co patrzycie!
Tak, i jeszcze z wielu innych rzeczy. Cieszymy się również gdy lubimy swoją pracę, tak jak ty. Jeśli coś nam dobrze wyjdzie, to też jesteśmy dumni. A to przyjemne uczucie. U ciebie też tak jest... Albo cieszą nas spotkania ludźmi i pieskami.
taaaak! ale wy cieszycie się od patrzenia! ale macie fajne życie! tyle powodów do radości! wooow!
Jasne

środa, 11 stycznia 2012

Ewolucja

...ale my też chodziliśmy kiedyś na czterech. Zobacz na tym zdjęciu widać, że ktoś namalował symbolicznie ewolucję człowieka. Wstaliśmy z czterech łap, gdy zmądrzeliśmy.
i dalej bazgrzecie po ścianach sceny z polowań. a dlaczego zrobiłaś takie ciemne gałęzie?
Żeby pamiętać, że wciąż jednak pada na nas cień drzewa :)))

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Figura niemożliwa

"Aby właściwie nacieszyć się psem, nie wystarczy po prostu nauczyć go być prawie człowiekiem. Chodzi o to, by otworzyć się na możliwość stania się po części psem" - Edward Hoagland
nigdy ci się to nie uda! masz za mało łap a za dużo myśli!

środa, 4 stycznia 2012

ugryźć, nie ugryźć

Dlaczego chciałaś ugryźć pana?
pan sam chciał, żebym go ugryzła. stał, patrzył i myślał o gryzieniu go.
To jest inaczej. On bał się, że go ugryziesz i o tym właśnie myślał.
jak można myśleć o czymś, czego się nie chce?
Jak widać można :)
no, ale jakbym na przykład biegła za dyskiem i myślała, żeby go nie złapać, to i tak myślę o łapaniu.
Oczywiście.
to po co sobie komplikować życie? gdyby ten pan szedł spokojnie i myślał o tym, że fajnie jest iść a pies biega gdzieś daleko... to bym nawet na niego nie spojrzała.
Ja zawsze staram się tak myśleć. Na przykład gdy zabieram się za pracę.
aaaaaaahahhaa  hahahaa haaaaa... naprawdę?

wtorek, 3 stycznia 2012

Co można a co nie

tego nie mogę, tamtego nie mogę. o co chodzi z tym zabranianiem?
Masz chore kosteczki, więc nie możesz biegać, skakać, ciągnąć paszczęką itp.
nie, już mnie nie boli, nie mogę?
Nie, jeszcze nie.
przecież jak nie boli to jestem zdrowa - to taki znak
Niestety to bardziej skomplikowane niż się wydaje
ty znooooowu to samo! a ja myślę, że wszystko, co jest miłe i nie boli jest dobre
Bardzo chciałabym, żeby tak było.
no, to niech będzie. idziemy na łąkę?
Jak to "niech będzie"?
chcesz, żeby tak było, to dlaczego nie będzie? nie chcesz? tylko tak mówisz? jak zawsze mówisz, myślisz i robisz inne rzeczy w tym samym czasie. jesteście wszyscy nie do wytrzymania! 
Nie denerwuj się... Uziaczku
ja chce iść bieeeeeegaaaaaaaać a nie gaaaaadaaaaaaaać
A może dam Ci różne zadania w domu?
a skoncentrujesz się tak jak ja?
Tak się nie da :)
nie rozumiem jednak. dlaczego mogę biegać w domu a nie mogę na łące. mogę gonić kotki a nie puszczasz mnie ze smyczy. weź mi powiedz. kosteczki ruszają się tak samo.
Nie tak samo, wolniej.
nieprawda, pokażę ci

ale wy jesteście...

nawet nie będę komentować, udaję, że tego nie widzę. co sobie włożycie na głowy w wielkanoc?
Co?
no, co?
Jajco